neděle 21. září 2014

TAG I 40 Makeup Questions

Ahojtee!
Dneska jsem měla fakt náročný den, takže jsem tu až teď..A připravila jsem si TAG s názvem 40 Make-up Questions. :) Tak jdeme na to! 
PÉČE O PLEŤ: 

Kolikrát denně si čistíš pleť?
Tak 2x  denně: ráno a večer. Pokud si nevzpomenu ráno, tak určitě večer! :)

Jaký typ pleti máš?
Smíšenou.

Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Na odlíčení: Od LR+ teď jsem si koupila od Balei a Avonu.
Na čištění: Od Dermacol Acne Clear a Balea.:)

Jaký pleťový krém používáš?
Od Nivei.

Máš pihy?
Ano.

Používáš oční krém?
Ne.

Máš nebo jsi někdy měla problémy s akné?
No, zase tak problémy bych neřekla, ale sem tam pupínky mám.

Jestli ano, co ti nejvíc pomohlo? 
Voda samozřejmě+ čistící mléko :)

LÍČENÍ:

Jaký make-up momentálně používáš?
Žádný, make-up nepoužívám.

Jaký korektor používáš?
Avon a nebo Miss Sporty- So clear.

Jaký máš barevný tón pleti?
Světlý.

Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Nepoužívám je. Líbí se mi, ale asi bych je nemohla nosit.

Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce?
Ano, ale nedodržuji to. :D

Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Miss Sporty- Pump up booster.

Drogérie nebo parfumérie?
Drogérie, rozhodně.

Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?
Ne.

Jaké pomůcky při líčení používáš?
Štětce.

Používáš podkladovou bázi pod make-up? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?
Nepoužívám.

Používáš podkladovou bázi pod oční stíny? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?
Nepoužívám. Stíny moc nenosím.

Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?
Mám ráda neutrální.:)

Na líčení používáš raději tužku nebo tekutou linku?
Ani jedno, používám fix.:)

Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?
Rozhodně Essence! 

Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?
Nevím, nikdy jsem je nepoužívala, ale určitě vyzkouším!:)

Používáš (nebo si někdy používala) minerální make-up?
Ne.

Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?
Nemám.:)

A lesk?
Lesky nepoužívám..

Tvoje oblíbená tvářenka?
Astor nebo Essence.:)¨

Kupuješ si kosmetiku přes E-bay?
Ne.

Máš ráda kosmetiku z drogérie?
Jistě :D

Přemýšlela jsi někdy nad vizážistickým certifikátem? Resp. už máš nějaký?
Ne.

Kterou část líčení máš ráda nejméně, resp. tě nejvíce obtěžuje?
Asi nic :D možná linky..:)

Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?
Když se někdo neodlíčí, nebo špatně rozmazaný makeup..

Máš ráda výraznější barvy v líčení?
Je to pěkné, ale nic pro mě..
¨
Líčení které celebrity/známé osobnosti se ti všeobecně nejvíce líbí?
Demi ♥♥♥

Kdyby jsi si mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?
Řasenka! 

Myslíš si, že vypadáš dobře, bez jakéhokoliv makeupu?
Podle toho jakou mám pleť, ale každý je krásný bez makeupu..:)

Kdyby jsi si mohla vybrat jednu značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla?
Asi Essence..:)
---------------------------------------------
Pár otázek jsem vynechala, ale nevadí..
Taky mi napište nějakou z těch otázek :))




Žádné komentáře:

Okomentovat